A Mágia Mesterei és a flash

A Mágia Mesterei játék

A Mágia Mesterei egy grafikus online fantasy szerepjáték. Egy karaktert irányítasz, bejárhatod vele a világot, küldetéseket vállalhatsz el, szerezhetsz varázskincseket. Kalandjaid során kell harcolnod, különböző próbákkal és egyéb feladatokkal kell szembenézned. Az rpg játék előrehaladtával a tét is egyre nagyobb lesz. Egy teljesen grafikus felületen iránythatod rpg karaktereidet nagyon egyszerűen. A játék indulásakor beavat mindebe egy tündér, de a teljesség kedvéért most itt is elolvashtod ennek az online rpg-nek a játék leírását.

A karaktered

mágia mesterei karakterEgy regisztrációhoz max. 8 karakter tartozhat. Az karaktereket te alakítod ki. Az Új karakter létrehozásakor meghatározhatod a karaktered nemét, kinézetét, nevét és kasztját. A játékba való belépéskor Pantírvárosban fogod találni magad. Ha a bal felső sarokban, karaktered grafikájára kattintsz akkor megnézheted a karakterlapodat. Minden tulajdonságról és egyéb jellemzőről láthatod a részletes leírást ha felé viszed a kurzort. Jobb oldalon láthatóak a karakter felszerelései és varázslatai. Harc előtt, szüksége lesz egy fegyverre, ezt a voltban vásárolhatod meg.(ha prémiumos vagy, akkor eleve kapsz egyet). Ha pap vagy varázsló a karaktered, akkor a templomban ill. varázslótoronyban varázslatot vegyél. A fegyvert és a varázslatot is be kell készíteni. Ezt kattintással teheted meg.

Helyszínek és utazás

térképA kiválasztott helyszínen érdemes mindenre rávinni az egeret, és megnézni, mire lehet rákattintani. Ha a szereplőkre rákattintasz, akkor beszélgethetsz Velük, és az épületekbe is úgy tudsz belépni. Ha egy szereplővel történő beszélgetés során több leehtőség közül választhatsz általában. A kék gombok információt adnak. A piros gombok küldetések, amelyeket elvállalhatsz. A barna gombok küldetések, amelyeket még nem vállalhatsz el. Az épületekben általában újabb szereplőkkel találkozol. A jobb alsó sarokban, a térképre kattintva nézheted meg a nagy térképet. A kezdő játékos Pantírvároson kívül csak a Kurozan-tóhoz mehet el, de ahogy előrehaladsz a játékban, úgy válik elérhetővé a többi helyszín is. Az utazások során előfordulhat, hogy harcolnod kell. A prémium játékosok a beállításoknál, a prémium gomb alatt kikapcsolhatják az utazás közbeni szörny támadásokat.

Küldetések az rpg játék során

küldetésKüldetéseket a szereplőktől kaphatsz, ha a menüjükben rákattintasz a piros elvállalható küldetésekre. A küldetések során feladatokat vállalhatsz el. Általában harcolnod kell, de megoldásra várnak tulajdonságpróbák, találós kérdések, mini-játékok, esetleg tárgyleadás, sebződés és sok minden más is. A tulajdonságpróbáknál az adott tulajdonságodat teszteljük. Például egy szikla elmozdításához erő próba kell. Egy kockadobást is hozzáadunk az erődhöz, és így kell megfelelni a próbán. A hősöknek minden sikerül, még a leglehetetlenebb feladatok is: ha ezt nem tudtad, ezt hőspontok segítségével teszik meg! Te is felhasználhatsz hőspontokat, így a próbád biztosan sikerül majd. A küldetések teljsítéséért kapsz hőspontot, továbbá a prémium játékosok induláskor is kapnak egy kezdőmennyiséget. A küldetések többször teljesíthetőek, de tapasztalati pontot csak először kapsz érte. De más jutalmakat is van hogy csak a küldetés első teljesetésénél kapsz meg.

Fejlődés, tapasztalat, energia

Tapszatalati pontot (TP-t) a győztes csatákért és a teljesített küldetésekért kapsz. Szintet akkor lépsz, ha a szükséges TP-t összegyűjtötted. Minden szintlépéskor megnő a karaktered életpontja (ÉP) és ha van, varázspontja (VP), továbbá tulajdonságpontokat kapsz, amelyekből tulajdonságait fejlesztheted. Az energia a játék fontos erőforrása, amely az időtől függően regenerálódik (prémium játékosoknak gyorsabban). Sőt minden csata energiába kerül és az is ha egy kalandot úgy buksz el, hogy elrontod a tulajdonságpróbát, és még nem harcoltál előtte. Ha nincs energiád, akkor is csatázhatsz, csak akkor nem kapsz a harcért tapasztalati pontot, így fejlődni nem fogsz, de kincseket szerezhetsz! A nem prémium karaktereknek korlátozva van a fejlődése egy bizonyos szintben.

Életpont, varázspont

életpont és varázspontSokféleképpen töltheted vissza az ÉP-d és VP-d. Az ÉP-d és VP-d idővel magától visszatöltődik. De sok városban van pap és/vagy varázsló, aki vissza tudja tölteni ezeket. Pantírvárosban a templomban a szökőkút bizonyos időközönként ingyen maximumba gyógyít! A papnő is meg tud gyógyítani, amiért akár arannyal, akár energiával, akár mágiakővel fizethetsz. Hasonlóképp működik a mágustoronyban a varázsgömb, amely időnként ingyen visszatölti a varázspontodat, és a papnőhöz hasonlóan a mágus is vissza tudja neked tölteni bármikor a VP-det, ha fizetsz érte. Továbbá az ÉP és VP varázsitalokkal is visszanyerhető, ezeket a papnál ill. varázslónál veheted meg. Bár ez a legköltségesebb, viszont előnye, hogy a harcban is használhatod, de a harc során 3 körönként csak egyszer ihatsz varázsitalt. Az éppen használt gyógyító és manaitalt a felszerelésekhez hasonlóan először be kell állítanod a karakterlapon úgy, hogy rákattintasz a nevére.

Harc

mágia mesterei harcA játékban a harcra során a képernyő közepén megjelenik a Harc elkezdése gomb. FONTOS! Amíg nem kezdted el a harcot, addig szabadon változtathatod a viselt felszerelést, a beállított italokat és a varázslatokat. Ha már elkezdted, erre már nincs lehetőséged! Varázslatot úgy tudsz beállítani, hogy a varázslatot lehúzod az egyik alsó négyzetre a karakterlapról. Érdemes a szörny képére rákattintani mielőtt elkezded a harcot és megnézni, hogy milyen ellenállásai vannak, és ettől függően választani fegyvert ill. varázslatot. A harc során felváltva támadtok a szörnnyel. Gyógy- vagy manaitalt csak 3 körönként ihatsz, és csak azt, amit korábban beállítottál. A Menekülés gombbal következmény nélkül bármikor elmenekülhetsz a harcból, de ekkor a küldetés kudarcot vallott, és a harcra költött energiát is elhasználtad. A prémium játékosok az automatikus támadás gombot (felül, középen) is igénybe vehetik, ekkor a legutoljára megadott támadást fogod ismételni, amíg a szörny el nem pusztul.

Tokenek

mágia mesterei tókenekKülönböző tokeneket is találhatsz a játék során. Ezeket a Kellékek alatt találod meg. 3 csoportjuk van: Ékkő tokenek - vadászat során találod (ld. alább). Fémtokenek - kalandok végén kaphatóak, minden alkalommal megkaphatod, ha teljesíted a kalandot. Drágakő tokenek - nagyon nehéz kalandok vagy kalandsorok végén, első alkalommal kaphatod meg. A tokenek erőssége a legyőzött szörny / teljesített kaland szintjétől függ. A városokban a boltban vannak egyedi tárgy kategóriák, az itteni tárgyak erősebbek a normál tárgyaknál, de csak tokenekért lehet megvenni őket. Némelyik ilyen tárgyért mágiakövet is kell adni.

Vadászat

vadászat ikonBármikor lehetőséged van elmenni vadászatra, ha a karakterlapon a bal alsó gombra kattintasz. Ilyenkor a környék szörnyeivel harcolsz. Ekkor fémtókeneket gyűjtesz. A vadászatra is igaz, hogy csak akkor kapsz TP-t, ha volt energiád, amit a harcra költhettél! A kalandokkal ellentétben, ha elmenekülsz egy vadászatról rögtön az első ütés előtt, akkor az nem kerül energiába. Vadászat során valamivel több TP jár a szörnyekért, mint kalandban, viszont a kalandokban a végén is kapsz TP-t.

Prémium tagság

A játékkal ingyen játszhat mindenki. De ha a játék támogatása mellett döntesz, akkor a karaktered részére válthatsz prémium tagságot, ami számos előnnyel jár:

Arkhal
  • Korlátlan fejlődés
  • Rögtön a játék elején kapsz egy prémium fegyvert, egy csinos adag aranyat, hőspontot és energiát
  • Gyorsabb ÉP, VP és energia regeneráció
  • Használhatsz prémium tárgyakat (fülbevaló, ékszer, karkötő stb)
  • Automatikus támadás funkció
  • Utazás közben a szörny támadás kikapcsolható
  • A prémium tagság nem havidíjas, hanem végleges - ha egyszer megváltod, a karaktered örökké prémium tag lesz. A prémium tagság karakterre vonatkozik, nem regisztrációra.

A mágiaköveket használhatod a prémium tagság megvásárlására. A mágiaköveket felhasználhatod néhány egyéb extra kényelmi funkcióra is: túlélő csomag vásárlása, hátizsák bővítés, mágiakőért történő gyógyítás és néhány tokenes tárgy vásárlása.

Kasztváltás

mágia mesterei kasztváltásA kasztváltás a játékban érdekes fejlődési utat és különleges fejlődési lehetőséget biztosít. A kezdetben elérhető 4 kaszton kívül (harcos, pap, varázsló, mágus) egyéb egzotikusabb kaszt is elérhető (kósza, druida, energista, nekromanta stb).

A kasztváltás feltétele, hogy alaptulajdonságaid elérjék az új kaszt minimumtulajdonságait. Ha kasztot váltasz, az új kasztban 1. szintű leszel, és átmenetileg elfelejted a korábbi kasztban szerzett képességeidet - csakis a kasztbónusz nélküli ÉP-d és VP-d marad meg. Tulajdonságaid lecsökkennek az új kaszt minimumértékeire. Újra csak 1. szintű tárgyakat használhatsz. A teljesített kalandjaid törlődnek, újra megcsinálhatod őket. De amint szintben utoléred a korábbi kasztodat, attól kezdve egyszerre számítasz mindkét kasztba tartozónak, mindkét kaszt képességeit és tárgyait is használhatod - de továbbra is csak a legutolsó kasztban fogsz fejlődni. Kasztot bárhányszor válthatsz, és ha utoléred a korábban legmagasabb szintet, attól kezdve az összes kaszt képességét használhatod. A csatákért mindig annyival több TP-t kapsz, ahány kasztod van, így az elején gyorsabban tudsz fejlődni. Példa: egy 10. szintű pap átvált 1. szintű varázslóra. Ekkor csak varázsló varázslatokat használhat, egészen 10. szintig, amikortól újra használhatja a pap varázslatait is.